Come & Go

Ask me anythingNext pageArchive

radthough:

thefakeoriginal:

Crying

real life
sadgirl1017:

😂
cosbyykidd:

miroiterlapeau:

GOD WKWOWKWNKWNAMEBGXTCJANAMAKNAKANWOWWOWNW EHFGHQQBLW W

B R U H
il-tenore-regina:

skyetownsend:

Oh shucks! Is it inconvenient to love black culture right now? Where did all y’all go? I swore all of you said you believe we are all equal and gotta stop seeing race cause we all bleed red. Please! Come on and join us! Standing up for justice is way more “hardcore” than listening to Jay Z uncensored if you protest until the sun sets. It will be really “edgy” and “hip” to hit the “ghettoest” parts of Ferguson right now! Who’s down? You should braid your hair up and slick your fully-adult baby hairs for some of the peaceful protests, and rallies.. it’ll be so cool, my “nig”! Come on! Let’s be black now!

She put nig in scare quotes omggggggg LOL yes!!!! 
God bless 

lion:

sidechick: did u see the pic?

me: what pic?

sidechick: the one of us I put on insta

me: image

(via vinebox)

ruinedchildhood:

when my mom come in my room without knocking
thatdudeemu:

daddys-littlecockslut:

pastel-gizibe:

ratchetmessreturns:

THE FUCK??!??!

Yo.

I’m so disturbed.

White people need they own island

moonkistprincess:

"i was born in the wrong generation" i say as i steal my grandkids hoverboards because fuck you i was promised these years ago

(via askaboutjandra)

bellecosby:

whoa-bruh:

bellecosby:

My goal in life is to make a nigga feel the way Terrance Howard was feeling when Beyonce was giving him a lap dance 

image

SAME.

NEW GOAL

image

image

I’M TRYNA HAVE A NIGGA QUESTIONING HIS WHOLE LIFE EXISTENCE LIKE NICKI HAD DRAKE AFTER SHE GAVE HIM A LAPDANCE 

(via askaboutjandra)

thesoftghetto:

frantzofanon:

大家你好!!! check out my new tattoo!! it means “harmony” in english!!! I can’t wait to start showing white people my tattoo and asking them if they can understand it!!! TFW YOLO! (That’s what they say right?)

So much shade I have to get a damn coat..

tsunamiwavesurfing:

kanye tried to stop taylor swift ahead of time but yall called him out of order now look

the hero you deserve but not the one you need

image

(via askaboutjandra)

madeupmonkeyshit:

Did you know 76% of white people deaths involve dumb shit? Such as stealing phones right in front of a brother
pastel-gizibe:

I don’t see a lie

est2080:

bynce:

Remember when a 20 year old Beyoncé lowkey snatched Celine Dion

Beyoncè was like let me get this bitch together………lol

(via askaboutjandra)

papixjuan:

white-people-be-like:

What made you think that finding the biggest black guy was a good idea.

😂😂😂

(via askaboutjandra)